Jäsenedut

Ammattiosaston jäsenedut

Sponsori raha liikuntatapahtumiin

Tekemällä anomuksen ammattiosaston hallitukselle, voit saada tukea erilaisiin liikuntatapahtumiin, joihin osallistutaan isommalla SuPerilaisten joukolla.
                         Yhteys ao:n sähkäpostiin super617@superliitto.fi

Uimahallien, Kuntosalien ja Elokuvien jäsenedut

Ammattiosastomme on siirtynyt käyttämään rt-tyky seteleitä. Nämä setelit korvaavat uimahalli, kuntosali ja Kinohuovin elokuva edut. Seteleitä jäsenet voivat käyttää mihin haluavat. Tyky seteleiden omilta sivulta voit käydä tutustumassa, mihin kaikkeen setelit käyvät. Seteleihin on etukäteis ilmoittautuminen ja setelit on noudettava ammattiosaston tilaisuuksista ja tapahtumista.  Lisätietoja saa puheenjohtajalta tai hallituksen jäseniltä.

Paikalliset jäsenedut:

Harjavallassa:

• Urheiluhieroja EMP antaa SuPerilaisille 5% alennuksen hieronnoista ja teippauksista. Yhteystiedot ja hinnastot löydät täältä: EMP
  • Salonki Divanerasta -5% kaikista palveluista näyttämällä SuPerin jäsenkorttia. Tutustu Divaneran palveluihin tästä
  • Harjavallan Käteisvaraosasta saa jäsenkorttia näyttämällä 5-10% alennusta. Tuotteesta riippuen.
  • Gala Kebab & Pizza tarjoaa jäsenillemme 1€ alennuksen lounaan hinnasta. Gala Kebab & Pizza

Nakkilassa:

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.