Jäsenedut

Ammattiosaston jäsenedut

Sponsori raha liikuntatapahtumiin

Tekemällä anomuksen ammattiosaston hallitukselle, voit saada tukea erilaisiin liikuntatapahtumiin, joihin osallistutaan isommalla SuPerilaisten joukolla.
                         Yhteys ao:n sähkäpostiin super617@superliitto.fi

Uimahallien, Kuntosalien ja Elokuvien jäsenedut

Ammattiosastomme on siirtynyt käyttämään rt-tyky seteleitä. Nämä setelit korvaavat uimahalli, kuntosali ja Kinohuovin elokuva edut. Seteleitä jäsenet voivat käyttää mihin haluavat. Tyky seteleiden omilta sivulta voit käydä tutustumassa, mihin kaikkeen setelit käyvät. Seteleihin on etukäteis ilmoittautuminen ja setelit on noudettava ammattiosaston tilaisuuksista ja tapahtumista.  Lisätietoja saa puheenjohtajalta tai hallituksen jäseniltä.

Kuntokeskus Sovelle tarjoaa ammattiosastomme jäsenille ilmaisen liittymismaksun (normaalisti 39€). Lisätietoja Sovellesta löytyy täältä. Ohessa myös mainos jäsenalennuksesta.

Paikalliset jäsenedut:

Harjavallassa:

• Urheiluhieroja EMP antaa SuPerilaisille 10% alennuksen hieronnoista ja teippauksista. Yhteystiedot ja hinnastot löydät täältä: EMP
  • Kauneushoitola Sininen Unelma tarjoaa hoidoista 5% alennuksen, kun ilmoitat olevasi ao:n jäsen ja esität jäsenkorttisi maksun yhteydessä.
  • Salonki Divanerasta -10% kaikista palveluista näyttämällä SuPerin jäsenkorttia. Alennus koskee Harjavallan seudun ammattiosaston jäseniä. Tutustu Divaneran palveluihin tästä
  • Harjavallan Käteisvaraosasta saa jäsenkorttia näyttämällä 5-10% alennusta. Tuotteesta riippuen.
  • Jokilaakson Katsastus Oy tarjoaa jäsenillemme katsastuksia alennettuun hintaan. Tarjous koskee Eura-Säkylän, Kokemäki-Kauvatsan, Porin ja Harjavallanseudun ammattiosastoja. Esitä jäsenkortti tai mainitse edusta. Etu koskee kaikkia perheen ajoneuvoja. Määräaikaiskatsastus henkilö- ja pakettiautoihin hintaan 58€ (sis. Päästömittauksen Be, Be+Obd tai diesel) sekä perävaunujen määräaikaiskatsastus hintaan 35€. Jokilaakson Katsastus Oy
  • Hoitola Harjavallan Laguuni tarjoaa jäsenillemme 10% alennuksen jalkahoidoista. Hoitola Laguuni
  • Muotiliike Keaton tarjoaa jäsenillemme 10% alennuksen tuotteistaan. Muotiliike Keaton
  • Gala Kebab & Pizza tarjoaa jäsenillemme 1€ alennuksen lounaan hinnasta. Gala Kebab & Pizza

Nakkilassa:

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.